Malawi - Reisverslagen van Anouk van de Put - WaarBenJij.nu Malawi - Reisverslagen van Anouk van de Put - WaarBenJij.nu

Malawi

Voor 3 maanden ga ik voor school als buitenlandstage naar Malawi. Dit ga ik samen doen met Jolien van Velzen (klasgenootje en vriendinnetje) en 6 andere vrijwilligers. Met de organisatie Be More gaan we allerlei ontwikkelingswerk doen in een dorpje rond Zomba, project YODEP.

Dingen die we gaan doen zijn onder andere: HIV voorlichtingen, huizen bouwen, huisbezoeken, kleuterles geven en wij willen ons vooral richten op de sport- en spelactiviteiten. Mijn moeder komt me ook een weekje opzoeken (van 6 tot 13 maart), superleuk!! Van 5-9 mei gaan Jolien en ik ook nog langs Zuid-Afrika naar Johan en Nel (vrienden van mijn ouders).

Hoewel het een heftige tijd gaat worden, aangezien ik mijn vader net heb verloren, heb ik er heeel veel zin in!!!

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2013

Week 13: Zuid Afrika met dieren en beesten

02 Mei 2013

Week 12: Goodbye lovely Malawi, Hello South Africa

25 April 2013

Week 11: Voetbaltoernooi + laatste weekend Zomba

19 April 2013

Week 10: Safari en hartverscheurende armoede

12 April 2013

Week 9: Creepy marktje & Ghetto Church
Anouk

Hooiii allemaal, Voor 3 maanden ga ik voor school als buitenlandstage naar Malawi. Dit ga ik samen doen met Jolien van Velzen (klasgenootje en vriendinnetje) en 6 andere vrijwilligers. Met de organisatie Be More gaan we allerlei ontwikkelingswerk doen (wij vooral op gebied van sport en spel) in een dorpje rond Zomba, project YODEP. Via deze site zal ik bijhouden wat ik allemaal heb meegemaakt. Veel leesplezieeerrr :) Xx

Actief sinds 01 Feb. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 28305

Voorgaande reizen:

15 Januari 2014 - 14 Januari 2015

Australie

09 Februari 2013 - 09 Mei 2013

Malawi

Landen bezocht: