Australie - Reisverslagen van Anouk van de Put - WaarBenJij.nu Australie - Reisverslagen van Anouk van de Put - WaarBenJij.nu
Australie

Samen met Rachelle van Zoest (vriendin uit de kerk) ga ik voor een jaar naar Australie!! We gaan daar een bijbelschool volgen bij Hillsong International Leadership College en daarnaast kies in de stream Dance (Rachelle kiest TV&Media). Het is voor mij dus een bijbel- en een dansschool. De studie duurt 10 maanden, wat bestaat uit maandag-donderdag college, vrijdag-zaterdag werken, zondag in de kerk. Hopelijk staat mijn portemonnee het na die 10 maanden nog toe om nog een beetje rond te reizen en wat van het land te zien!!

Het leek me altijd al zoo gaaf om naar Hillsong te gaan en toen ik besloten had een bijbelschool te gaan doen en op deze bijbel-/dansschool zag, werd ik meteen verliefd. Eerst verdrong ik het nog almaar uit mijn hoofd "veel te ver en veel te duur", maar het kwam toch steeds terug. Nu ga ik dan toch m'n droom maar achterna. Ik kan niet wachten dieper met God te gaan, meer over Hem te leren en dan ook nog in combinatie met dans :)

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2014

Ik leef nog hooorrr!!

18 Maart 2014

"Anouk to Facebook, I love it here, over"

08 Februari 2014

Meeting Hillsong

24 Januari 2014

Ben ik dannnn!!! :)
Anouk

Hooiii allemaal, Voor 3 maanden ga ik voor school als buitenlandstage naar Malawi. Dit ga ik samen doen met Jolien van Velzen (klasgenootje en vriendinnetje) en 6 andere vrijwilligers. Met de organisatie Be More gaan we allerlei ontwikkelingswerk doen (wij vooral op gebied van sport en spel) in een dorpje rond Zomba, project YODEP. Via deze site zal ik bijhouden wat ik allemaal heb meegemaakt. Veel leesplezieeerrr :) Xx

Actief sinds 01 Feb. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 28300

Voorgaande reizen:

15 Januari 2014 - 14 Januari 2015

Australie

09 Februari 2013 - 09 Mei 2013

Malawi

Landen bezocht: